2010 legértékesebb márkái (istenei?)
2010.09.16. 14:18 APOSTOL - Szemben az árral.
12 komment
Címkék: brand isten márka
A bejegyzés trackback címe:
https://apostol.blog.hu/api/trackback/id/tr62300429
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2010.09.17. 11:13:09
A Pepsi Cola még az első 15-be sem fért be....a YAHOO!-ról nem is beszélve...? Nem az a baj,hogy vannak márkák,én is használom némelyik brand termékét /nem a Mercedes-t,és a BMW-t [;<-)) /-csak "istenné" ne váljanak előttem.
valójábannemberci 2010.09.17. 12:51:11
@Zsolt520: Viszont az is gáz, amikor Isten, Jézus, vagy a "keresztény" címke válik branddé úgy en bloc. Ha azt is belevennék a listába, lehet, hogy meglepődnénk a "keresztény ipar" méretén...
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2010.09.17. 15:30:34
@berciXcore: Magyarországon egyre inkább szubkultúrának tűnik a kereszténység... erre itt piacot építeni több,mint kockázatos (sz.v.sz) Érdemes elolvasni ezt a cikket,-és a hozzászólásokat is: www.apcsel29.hu/2010/06/a-kereszteny-copyrihgt-a-satan-muve/
valójábannemberci 2010.09.17. 16:46:52
@Zsolt520: Magyarországon minden kicsit más. :)
De a fenti lista nemzetközi vonatkozásban érdekes. És nem mondok újat azzal, ha azt mondom, hogy a fogyasztói kereszténységben bízva nagyon kiterjedt üzletág épült ki. Nem mai cikk, de sokat elmond a jelenségről, ami természetesen manapság is bővelkedik (talán már linkeltem is valahol): www.christianitytoday.com/le/2006/summer/3.28.html
De a fenti lista nemzetközi vonatkozásban érdekes. És nem mondok újat azzal, ha azt mondom, hogy a fogyasztói kereszténységben bízva nagyon kiterjedt üzletág épült ki. Nem mai cikk, de sokat elmond a jelenségről, ami természetesen manapság is bővelkedik (talán már linkeltem is valahol): www.christianitytoday.com/le/2006/summer/3.28.html
APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.09.17. 17:33:04
@Zsolt520: Pedig már kölcsön akartam kérni a Mercedesedet. :)
Engem régen nem érdekeltek a márkák. Az utóbbi időben viszont mintha jobban ügyelne mit hordok, fogyasztok.
És bizony rájöttem, adott esetben ez is BÁLVÁNYIMÁDÁS lehet...
Olyat én sem látok, hogy a kereszténységre építenének üzletet. Legalábbis nem tömegesen.
AZT MOST NE VEGYÜK IDE, HOGYAN AKARNAK AZ EGYHÁZAK BEVÉTELHEZ JUTNI!
Engem régen nem érdekeltek a márkák. Az utóbbi időben viszont mintha jobban ügyelne mit hordok, fogyasztok.
És bizony rájöttem, adott esetben ez is BÁLVÁNYIMÁDÁS lehet...
Olyat én sem látok, hogy a kereszténységre építenének üzletet. Legalábbis nem tömegesen.
AZT MOST NE VEGYÜK IDE, HOGYAN AKARNAK AZ EGYHÁZAK BEVÉTELHEZ JUTNI!
APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.09.17. 17:38:07
@berciXcore: "Viszont az is gáz, amikor Isten, Jézus, vagy a "keresztény" címke válik branddé úgy en bloc."
Gondoljunk csak a politikára! (kereszténydemokrácia)
A jobboldalon mintha lenne egy elvárás is, hogy aki jobboldali, az valahogy keresztény is elkezd lenni...
Az más kérdés, hogy az ilyeneknek mekkora a hitük...
Gondoljunk csak a politikára! (kereszténydemokrácia)
A jobboldalon mintha lenne egy elvárás is, hogy aki jobboldali, az valahogy keresztény is elkezd lenni...
Az más kérdés, hogy az ilyeneknek mekkora a hitük...
Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2010.09.18. 20:02:59
@Zolika1979: "Olyat én sem látok, hogy a kereszténységre építenének üzletet. "
Hit Gyülekezete? Nem ismerem, de kívülről nagyon üzletszerűnek tűnik.
Hit Gyülekezete? Nem ismerem, de kívülről nagyon üzletszerűnek tűnik.
valójábannemberci 2010.09.18. 21:24:18
@Pitypalatty úrfi: Meg az összes Jézusos, halacskás, héberfeliratos, keresztes, kütyümütyü, a pólótól az autóillatosítón és a konyhakesztyűn át a fülpiszkálóig (hogy jobban halljad az igét)... Ne mondjátok, hogy nem láttatok még ilyet. :P
valójábannemberci 2010.09.18. 21:25:36
@berciXcore: Persze kicsit túloztam, de olyan nagyon nem. :]
Meg persze vannak ízléses darabok, de valami hihetetlenül sok az übergagyi kacat és giccs. Jórészt természetesen Made in China, meglepne, ha nem éhbérért...
Meg persze vannak ízléses darabok, de valami hihetetlenül sok az übergagyi kacat és giccs. Jórészt természetesen Made in China, meglepne, ha nem éhbérért...
APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.09.19. 10:37:13
@Pitypalatty úrfi: A te példádra írtam már előre: AZT MOST NE VEGYÜK IDE, HOGYAN AKARNAK AZ EGYHÁZAK BEVÉTELHEZ JUTNI!
Egy hitetlen az összes egyházra rámondhatja, hogy üzleti vállalkozás.
Ám azzal nem lennénk előrébb ha azon vitáznánk, melyik egyház valódi keresztény, és melyik üzleti célú...
@berciXcore: Különösön karácsony tájékán látni olyanokat mint amiket írsz.
Tényleg szomorú látvány.
Nálam a mennyisége még nem lépte át az ingerküszöböt.
Én továbbra sem gondolom, hogy ezen olyan sokan gazdagodnának meg.
Az viszont kétségtelen, hogy mint fent is jeleztem, a kereszténység is BRAND!
Én is márkaként használom a blogom "eladásához". :)
Vagy amikor például egy anglikán hívővel beszélgetek. Ő azt használja márkaként, én meg a katolikusságot! :)
NINCS IS EZZEL GOND!
A pedofil-botrányok meg a katolikus egyház brandjét rombolják...
Legyen Jézus erősebb brand (nem anyagi szempontból!) mint a Coca-Cola! :)
Egy hitetlen az összes egyházra rámondhatja, hogy üzleti vállalkozás.
Ám azzal nem lennénk előrébb ha azon vitáznánk, melyik egyház valódi keresztény, és melyik üzleti célú...
@berciXcore: Különösön karácsony tájékán látni olyanokat mint amiket írsz.
Tényleg szomorú látvány.
Nálam a mennyisége még nem lépte át az ingerküszöböt.
Én továbbra sem gondolom, hogy ezen olyan sokan gazdagodnának meg.
Az viszont kétségtelen, hogy mint fent is jeleztem, a kereszténység is BRAND!
Én is márkaként használom a blogom "eladásához". :)
Vagy amikor például egy anglikán hívővel beszélgetek. Ő azt használja márkaként, én meg a katolikusságot! :)
NINCS IS EZZEL GOND!
A pedofil-botrányok meg a katolikus egyház brandjét rombolják...
Legyen Jézus erősebb brand (nem anyagi szempontból!) mint a Coca-Cola! :)
Tilikov (törölt) 2010.09.26. 10:40:24
@Zolika1979: "Olyat én sem látok, hogy a kereszténységre építenének üzletet."
Akinek van szeme lássa:
papanyaloka.igen.hu/
Az én kedvencem a Jesus Christ Action Figure:
papanyaloka.igen.hu/1326-action-figurak-a-giccshataron.html
Amúgy nem értem az alapfelvetést sem, mi köze a brand-eknek az istenekhez? A márkanév és logo a termék minőségére adott garancia, teljes mértékben anyagi jellegű szempont, semmi transzcendens nincsen ebbe belekeverve.
Hogy többen ismerik a Coca-Colát, mint Jézus Krisztust? Attól még nem konkurensek, nem egy kategóriában játszanak, azért nem kéne mindent démonizálni, ami népszerűbb a kereszténységnél.
Akinek van szeme lássa:
papanyaloka.igen.hu/
Az én kedvencem a Jesus Christ Action Figure:
papanyaloka.igen.hu/1326-action-figurak-a-giccshataron.html
Amúgy nem értem az alapfelvetést sem, mi köze a brand-eknek az istenekhez? A márkanév és logo a termék minőségére adott garancia, teljes mértékben anyagi jellegű szempont, semmi transzcendens nincsen ebbe belekeverve.
Hogy többen ismerik a Coca-Colát, mint Jézus Krisztust? Attól még nem konkurensek, nem egy kategóriában játszanak, azért nem kéne mindent démonizálni, ami népszerűbb a kereszténységnél.
APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.09.26. 12:33:48
@Tilikov: Először is köszöntelek a blogomon. Remélem találsz érdekességeket, és a jövőben is visszatérsz.
A bálványimádás kapcsán hoztam fel, hogy mennyire lehetnek a márkák istenek. (bálványok)
Akadnak akik a Barátok közt (szintén erős márka) nélkül el sem tudják képzelni életüket. Ha választani kell Berényi Miklós és Jézus közt az előbbit választják.
A márkaimádat lehet-e bálványimádás?
Félek, lehet. De tiszteletben tartom azok véleményét is, akik szerint nem.
A bálványimádás kapcsán hoztam fel, hogy mennyire lehetnek a márkák istenek. (bálványok)
Akadnak akik a Barátok közt (szintén erős márka) nélkül el sem tudják képzelni életüket. Ha választani kell Berényi Miklós és Jézus közt az előbbit választják.
A márkaimádat lehet-e bálványimádás?
Félek, lehet. De tiszteletben tartom azok véleményét is, akik szerint nem.

Utolsó kommentek